המרחק בינך לביני

תמונה של הספר המרחק בינך לביני

מחבר: סוזן ויגס, הוצאה לאור: הכורסא הוצאה לאור, תרגום: ניצן לפידות, מס' עמודים: 396.

הסקירה שלי:

ספר מעניין, מרגש ורומנטי עם הפי אנד בדיוק כמו שאני אוהבת. ספר קליל שנקרא בהנאה.

סיפור על התמודדות עם אובדן, על חברות, על שאיפות ועל אהבה כנגד כל הסיכויים. ממליצה בחום!

קיילב סטולץ גר בעיירה קטנה בארץ האמיש. מאז שאחיו נפטר, הוא מגדל את אחיינו ואחייניתו. הוא רצה לעזוב ולפתוח בחיים חדשים מלאי אפשרויות אבל אינו יכול להפר את ההבטחה שהבטיח לאחיו כשהיה על ערש דווי שידאג לילדיו ויגדל אותם בקהילה.

החיים בעיירה סובבים סביב עבודה פיזית קשה, המשפחה מעל לכל ואין כניסה לזרים. בני קהילת האמיש הם אנשים שמרניים מאד וחיים חיים פשוטים ונוקשים ללא אמצעים טכנולוגיים מודרניים.

יום אחד האחיין של קיילב עובר תאונה קשה וקיילב מגיע איתו לבית החולים מחוץ לעיירה. שם הוא פוגש את ד"ר ריס פאוול, רופאה מתלמדת שמטפלת באחיין שלו במסירות רבה.

ד"ר ריס היא אישה חכמה, שאפתנית ועומדת על שלה. היא מאד אוהבת את העבודה שלה בבית החולים אבל היא עושה הכל כדי לרצות את הוריה הרופאים הבכירים שבחרו עבורה את מסלול ההתמחות שלה.

כאשר ד"ר ריס פוגשת את קיילב היא מתאהבת בו והוא בה אבל שניהם יודעים שהקשר ביניהם הוא בלתי אפשרי, הם באו מעולמות שונים ונראה כי לעולם לא יוכלו לגשר על הפערים ביניהם.

הקשר החברי ביניהם, השיחות והמפגשים היומיומיים מקרבים אותם ומאפשרים להם להתמודד, ביחד ולחוד, עם השאיפות שלהם, עם הרצונות האמיתיים שלהם לגבי עתידם ועם הרגשות שלהם אחד כלפי השני.

מה יעלה בגורל השניים? האם קיילב יישאר בקהילה? האם ד"ר ריס תבחר התמחות כרצונה או שתציית להוריה? האם יצליחו קיילב וד"ר ריס להתגבר על הפערים ביניהם ולממש את האהבה?

תקראו ותגלו. למדתי המון על קהילת האמיש, על מנהגיה ועל החיים השמרניים שלה.

סיפור אהבה יפה ואופטימי.

 

תקציר, כפי שמופיע בגב הספר:

עמוק בלב ארץ האמיש, תאונה קשה מחרידה את השלווה.
קיילב סטולץ לכוד בין שני עולמות. בעקבות הבטחה לאחיו על ערש דווי, הוא מגדל את אחייניתו ואחיינו במידל גרוב, עיירה קטנה שבה החיים סובבים סביב המשפחה, החווה, האמונה, והחשדנות המושרשת כלפי זרים.

ד"ר ריס פאוול היא רופאה מתלמדת מבריקה, נועזת ואסרטיבית. היא עובדת קשה כדי לעמוד בציפיות של הוריה, רופאים מצליחים גם הם, אך לפעמים מרגישה כאילו לא היא בחרה במסלול חייה.

כאשר אסון בלתי צפוי שולח את קיילב לבית החולים שבו ריס עובדת, שני העולמות מתנגשים. ביחד יוצאים ריס וקיילב למסע שיאתגר את תפיסות העולם שלהם ויכריח אותם לחשוב מחדש על הערכים שתמיד האמינו בהם. האם יצליחו לגלות מה לבם רוצה באמת?

המרחק בינך לביני הוא ספר מרגש ובלתי נשכח הפורש סיפור מורכב של אהבה ואובדן, של משפחה וחברות, על הנתיב המפרך לגילוי דרכו האמיתית של הלב.
סוזן ויגס כתבה יותר מ 50 ספרים שרבים מהם היו לרבי מכר של ה"ניו יורק טיימס", ובהם ספרים שתורגמו לעברית וראו אור בהוצאת הכורסא. ספריה זכו בפרסים ותורגמו ל 25 שפות. היא נולדה וגדלה בעיירה קטנה בצפון מדינת ניו יורק. כיום היא חיה עם בעלה לחופי האוקיינוס בפיוג'ט סאונד, וכשמזג האויר מאפשר זאת היא יכולה להגיע לקבוצת הכתיבה שלה בסירת מנוע קטנה. סוזן היא מורה לשעבר, בוגרת אוניברסיטת טקסס ואוניברסיטת הרווארד, חובבת טיולים מושבעת, צלמת חובבת, גולשת מיומנת על שלג ורוכבת בזהירות על אופני הרים – אבל הפעילות האהובה עליה היא להתכרבל עם ספר טוב.

תגובות

תגובות